вторник, 30 декабря 2014 г.

Модуль 9

 
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. 
Учні, які мають труднощі у навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Учням з обмеженими можливостями необхідно надати додатковий час для виконання окремих завдань, змінити або уточнити цілі навчання, модифікувати завдання. Обдарованим учням давати додаткові завдання, які потребують самостійного дослідження, вивчення чогось нового.

Вчителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:   
  • зміст; 
  • процес; 
  • результати; 
  • навчальне середовище. 

Учителі мають планувати навчальний процес, враховуючи різні особливості учнів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий