четверг, 25 декабря 2014 г.

Сьогодні ми з тобою дізналися про нові можливості ведення блогу!

Теперь  можемо вести блог у співавторстві.

Хочу порадити тобі картинку, яка,на мою думку, чудово підійде до того проекту.


Бажаю успіхів!!!



Модуль 4


Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, яке має відбуватися не лише наприкінці проекту. В проектному навчанні має бути:
  • вхідне оцінювання
  • поточне оцінювання
  • підсумкове оцінювання .
Крім того я познайомилась с таблицею З-Х-Д (що я знаю, хочу дізнатися, дізнався) та вважаю, що вона дійсно корисна для більшого мотивування учнів, яким заповнення цієї таблиці пропонується перед початком проекту.

Багато цікавого про форми, методи, стратегії оцінювання можна дізнатися за такими посиланнями:

среда, 24 декабря 2014 г.

Модуль 3


Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме змістових, тематичних і ключових. Також я спланувала діяльнусть свою і учнів при реалізіції проекту.

вторник, 23 декабря 2014 г.

Модуль 2 Метод проектів



Сьогодні був дуже насичений день. Я відкрила для себе нові переваги методу проектів, які можуть суттєво вплинути на підвищення рівня та якості знань учнів, а саме допоможуть їм розвивати в собі навички 21 століття. Коротку теоретичну інформацію про метод проектів я розробила у виляді буклету, за допомогою Microsoft Publisher.


Також сьогодні сворила власну вікі-сторінку 

понедельник, 22 декабря 2014 г.

Модуль 1

Ми сьогодні відвідали сайт wiki.iteach.com.ua, зареєструвались на ньому. Також завітали до сайту iteach.com.ua, заповнили там анекету і переглянули презентацію "Чому і як навчати та навчатися в XXI сторіччі?".

пятница, 23 мая 2014 г.

воскресенье, 18 мая 2014 г.

Я навчилася виконувати задачі на побудову і дослідження в програмі "GeoGebra".
Наприклад, трапецію в цій програмі побудувала за основами і бічними сторонами. Можна переглянути динамічну побудову даної трапеції.
Також виконала задачу на дослідження властивостей трапеції, яка полегчить учням вивчення даної теми.